lauantai 10. joulukuuta 2011

Det e fest nu!!! hos Domino

Okei siis on kulunut jo lähes kaksi viikkoa viime päivityksestä. Pahoitteluni ^^'
Nyt on se aika vuodesta kun minä ja pikkuveljeni päästään kunnolla kinaamaan vanhempien ja sukulaisten suosiosta. Maanantaina on pikkuveljeni syntymäpäivä (12.12) ja minun tiistaina (13.12), arvatkaa kuinka kivaa tuo on? No pikkuveljeni piti synttärit äitini työpaikalla, jossa on palloiluhalli ja uimahalli. Tämä on molemmille sellainen perinne että pidämme siellä ja kivaa suosiotahan se on saanut :D No itse en missään nimessä edes pidä bileitä, siis nykyaikana ei vain voi kun nuoriso ja kaverit saa eri kuvan bileistä kuin minä. Itse olen vaikka sosiaalisesti ulkopuolinen mielummin kuin ikinä enään menisin juomaan! No rakas Moonertushan viettää kisojaan täällä Tampereella ja toivon hänelle onnea kisoihin, jotka ovatkin suunnilleen nyt. Jos meillä ei olisi käynyt lisää vieraita vielä kotonakin niin olisin kannustamassa. Olihan Mooni toki seurassani uimahallilla ja sain häneltä mitä ihanimpia lahjoja: kaiutin/radio sellasen vekeleen ja yhden Skylandersin. Itseasiassa nuo olivat joululahjoja, koska vasten omia tahtojammekin emme näe jouluna vaikka se on meille melkein perinne jo 15 elinvuotemme takaa :O Oikea synttärilahjani onkin peruukki Desuconin Frostbiteen, mutta sen saankin vasta myöhemmin. Annoinhan minäkin Moonertukselle lahjoja, tosin hän saa itse kertoa niistä.


Tässä on ihan kunnon joulutunnelmakin, viimeinkin lunta ja kaikkea. Tätä luntahan tuleekin ihan reilusti XD No olen päässyt joulupukin yli ja olin ihan mukama valitsemassa lahjoja. Tiedän että saan kyseisen Skylanders: Spyro's Adventure pelin, jota olen kuolannut koko syksyn. Minähän valmistauduin ihan kunnolla siihen ja ostin lisää leluja peliin.
Sitäkin vielä, että kävin kampaajalle pitkästä aikaa ja sain nyt itselleni mukavamman ja sopivamman hiustyylin, joka onkin viimeinkin samanlainen kuin fursonani. Edestä pitempi kerrotettu ja takaa lyhyempi. Pidän tästä kovasti <3
Tässä tällainen mukava kokeilu suosikki väriyhdistelmälläni. Tai ei pinkki itseasiassa ole niin kiva -.-'
Tässä lyhyt video, ihan omaa tuotostani. Ostin alennuksesta tämän leffan kun löytyi, vaikka olenhan tämän aikaisemminkin nähnyt. Ja musiikki pätkä on ehdottomasti makuuni <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti